Tuesday, May 15

Satu perubahan ketara ohh wahh.

Assalammualaikum, sini-sini cepat, nak cakap ni *nada berbisik* Haikal, I love you! Banggg bomm pangg pommm *bunyi mercun* 

Baiklah, cukup satu ayat untuk mukadimahnya ye anak-anak. Haha, sebenarnya mak nak bagitahu ni, haritu mak dah keboringan duduk rumah, mak dengan kawan mak, Mak Sury ni buatlah satu plan yang dinanti-nanti time waktu pagi tu. 

 
Haaa kauu! Tudiaaaa~ Make up lagi. Oleh siapa lagi kalau bukan makeup artist-to-be kitaaaaaaa jeng jeng jenggggggg Suryyyyyy~ Dia make up kan saya. Even mata ni sungguh tidak selesa pakai bulu mata yang melekat tu, thanks a lot okay Sury sebab sanggup sumbangkan make up kau dekat muka aku ni haha. Muah muah~ Tapi, yang tak boleh tahannye, time dah siap make up semua tetibe mak ketuk pintu sambil cakap

"Nana! Mak suruh masak nasi tadi dah masak ke belum?!"

Dan, dunia seakan bergegar, kedua-duanya menjadi huru hara, haru biru dan semakin kelam kabut, saya terpaksa salin baju balik, cabut selendang sepantas kilat, dan terpaksa keluar pergi dapur dengan make up dan bulu mata ini. Dan apabila keluar je dari bilik, jenguk dari tepi langsir, pastikan tiada siapa yang nampak, dan okay cepat pergi dapur sssssssup! *bunyi lari*

Tengah basuh beras, tetibe kakak datang, and she was like "whoaaaaaaaa kau make up?!" Dan saya hanya mampu ber-hehehehe diam tersipu malu macam apa je. Dah lah make up dengan bulu mata kemain lepastu pergi dapur masak nasi. Hehe, bergaya tak saya? Kan kan, dah takyah cakap saya tahu saya bergaya. Panggg! *kena sepak* 


Lagi sekali, terima kasih tau Sury! Eheeee :D Aku doakan agar impian kau tercapai, nak jadi part time mak andam kan. Yeahhh! Go go Sury boleh! Ehehe. Pst, aku tahu, kau mesti tengah tersenyum baca ni kan Sury? Herrrr *rolling eyes*




P/s : Aku ingat janji kau, sponsor make up time aku kahwin nanti! LOL!