Wednesday, April 18

Kerna ternyata aku tak mampu menahan siksa azab cintamu.


Didekatmu kumerasa bahagianya aku, dapatku mencintamu. Hanya kamu saja yang mampu begitu, tulus mengerti aku. Kau sempurna bagiku tak kurang sesuatu.

Assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh. Tahukah anda jika anda menjawab salam dengan penuh banyak pahalanya? Jadi jawablah. Bukan kerana sayang, tapi kerana menjawab salam itu adalah wajib. Okay dah sampai situ je, hehe. Maklumlah, mak itew suruh itew masuk Ustazah Pilihan kan, haha *senyum nampak gigi*

Sekarang ni bila tengok aje warna biru terus teringat Program Latihan Khidmat Negara haa hamek kau penuh saya type hehe. Hm tu lah, semalam saya dah dapat surat. Bersemangat pergi dekat abang posmen tu nak amek surat lagi bersemangat bila nampak nama saya dekat surat tu. Sekali tengok surat dari Plkn, ahaha "bahagianya" hidup. "Bahagia sangat" -.-

Dah la surat yang dia bagi tu tebal semacam, haha. Surat tebal pun boleh jadi masalah. Sekarang ni mak saya asyik touching je, kejap-kejap cakap "nanti nana dah nak pergi, tinggal mak sorang". Tinggal seminggu lebih je lagi lepastu saya akan hidup dalam kelapa sawit selama tiga bulan. Hei, bila saya berjauhan dengan orang tersayang, sehari tu rasa macam setahun tahu tak.

Sebenarnya kan, ehem ehem kan kan saya sedih sebab kena pergi. Masa saya dapat tahu saya dapat dekat Johor saya menangis. K tu je. Mak ayah cakap, diorang takdapat selalu jenguk saya sebab jauh. Hm, nak buat cemana kan. Haikal pulak cakap, kalau ada transport dia datang. Sedih kita tau :'( Hm takpe lah tunggu je lah situ sensorang *dah mula nak touching*


Mak, Ayah, nanti mesti mak dengan ayah rindu nana kan? Hm takpe, nana pergi sekejap je, nanti nana balik. Ehee, nanti kat sana mesti nana rindu mak dengan ayah :')


And, I'm gonna miss you Haikal :(


P/s : Sorry, saya memang begini. Takpernah jauh dari diorang :(