Tuesday, March 18

I'm yours.

Assalammualaikum wbt,


I may not have the softest touch, I may not say the words as such and I though I may not look like much but, I'm yours. And tough my edges may be rough, I never feel I'm quite enough. It may not seem like very much, but I'm yours.

Pabila aku susah, kau mudahkan. Pabila aku menangis, kau gembirakan. Pabila aku kebosanan, kau temani aku. Di setiap saat, di setiap minit, di setiap jam, di setiap detik, kau bersama aku. Kau sayangi aku, kau rindui aku. Takkan ku biarkan walau ribut yang menyentakmu yang tidur, datang petir menyambar,  jengking dan ular, tak akan ku berundur.

Terima kasih, terima kasih kerana sudi terima diri ini, yang serba kekurangan, yang sudah pastinya tidak sempurna, di mata manusia apalagi di mata Allah. Terima kasih, terima kasih kerana masih lagi teguh masih lagi dengan hubungan ini. Terima kasih *nyanyi lagu Terima kasih // iamneeta*

I do love you, till my last breath.