Tuesday, February 18

Written in this wall are the story that I can't explain

Assalammualaikum,

Ya Allah, lamanya dah lamanya ya Allah lamanyaaaa lama gila tak update blog ni. Eh yeke lama sangat? Rasa macam lama sangat dah ni. Hm k memang lama sangat. K dah jangan kalut sangat. Kalau ikutkan hati malas nak update, rasa macam nak delete je blog ni tapi tadi tetibe rasa blog orang lain and suddenly rasa nak update satu entry hehe.

Life saya? Hm, boleh lah. At least saya dah try to fit in the situation dekat sini. Sampai bila hidup nak bergantung pada orang kan? Berharap kita dapat yang macam dulu? Oh no, semuanya tak sama dan tak akan pernah sama. But then saya sedar yang


So saya cuba bertahan, selagi saya mampu. Alhamdulillah, bersyukur sangat dekat Allah swt, at least saya masih bertahan sampai sekarang, already semester 2 in medical electronic engineering at yutihesyem. Hm k uthm, batu pahat johor.

"Let it go, let it go. Can't hold it back anymore. Let it go, let it go, turn away and slam the door. I don't care what they are going to say. No right, no wrong, no rules for me, I'm free!"

K bye.