Friday, March 21

Frozen heart.

Assalammualaikum,

Hai oh hai hello hui yo ssup? Selamat pagi, have a blessing Saturday! Setelah melayan karenah pemalas selama ini, dan akhirnya disini aku berdiri (macam berdiri) hanya untuk engkau, hanya untuk kamu, ya, ku ingin kamu. Ehh macam tak masuk je.


Frozen heart? Only an act of true love can throw a frozen heart, and at the bottom of frozen heart, there is a drop or two of love. And sometimes, a warm smile is all we needed to melt the emptiness of a frozen heart. Could a dead, frozen heart beat again? It felt like mine was to. And because only it's you, my dead, frozen heart, starts to beat again.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih, sekali lagi terima kasih. Terima kasih sudi hadir dalam hidup saya, temani saya dikala sunyi, berada sisi saya tika yang lain tiada, tidak cuba untuk berundur walau petir guruh menyambar, cehh ayat. Terima kasih.

Gambar yang awak bagi, semua saya simpan. Lagu awak? Lagi lah, boleh buat playlist dah. Bila dengar lagu, dah takde dah lagu lain dengar. Semuanya lagu awak haha. Setiap masa, bila bangun tidur, bila mandi, bila basuh baju, bila bila je lah bila bila tu, dalam fikiran ni, awak je. Suka kacau saya eh? Aww comel. I need you to stay with me, forever.




P/s : Can't wait for this coming weekend! xoxo