Saturday, August 25

Oh yeah oh yeah.

Hai, assalammualaikum.

Tuhan tolong lembutkan hati dia, untuk terimaku seadanya. Kerna ku tak sanggup, kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku, uuuuuuhhh. Cukup sampai sini, suara saya mahal ye harap maklum *termuntah*

Cukuplah lagu Ombak Rindu sebagai mukadimah untuk anda.


Selamat Pengantin Baru Diyanah & Haikal. 
Eh silap, silap. Liza & Shah -,- 

Time beraya, time cuti sekolah mulalah berlambak kad jemputan kenduri kahwin dapat. Hm, Kak Liza, Selamat Pengantin Baru ye! Semoga kekal ke anak cucu cicit dan seterusnya. Biasalah nanti bila dah berkahwin, ada rintangan dan dugaannya kan? Ciss, aku berkata-kata seolah aku sudah berkahwin. Eh, aku masih dara! K.

Malam sebelum wedding, jeng jeng jeng. Saya, dan along berserta isteri dan anak-anaknya, kakak saya berserta suami dan anaknya, dan kakak saya berserta tiada sesiapa, kami menyinggah sana ke Times Square, kecoh nak main dekat Theme Park dia. 


Itu roller coaster, cukuplah kali pertama dan kali terakhir saya naik. Rasa nak tercabut nyawa, lagi-lagi bila pusing kepala kebawah, terus teringat Final Destination. Tapi, jangan jadi macam Along saya, cakap lebih, bajet je jakgi dia yang nak termuntah. Suara kitorang menjerit? Hm, rasanya takpayah bagitahu, faham-faham jele haha.


Jadi, langkah yang selamat, mainlah benda yang pusing-pusing ni dengan anak buah. Walaupun agak mabuk, tak semabuk, tak sepening, tak semati, tak sekecut naik roller coaster yang cipoet tu *wink face*



Pagi sebelum ke Theme Park.


Aku terima nikahnya, si polan binti si polan dengan mas kahwinnya cipeot tunai *clap hands*

Bila tengok cousin nikah, rasa teringin nak nikah. Awak, joooOOOoooOOOm? Paanggg! *kena sepak* 


Pada keesokan harinya, 

Kompang dipalu, pengantin malu *lagu karoke*

 Dari kiri, Farish, Danish, Damia. Anak buah kesayangan saya :)

Farish : Jom kita conquer pelamin ni, jangan bagi pengantin duduk.
Danish : Okay! Mia, awak dah ready?
Damia : Dah, tapi siapa nak jadi pengapit itew?


Perasaan mereka apabila terpaksa dihalau dari pelamin. Cebik menahan kesedihan, duduk bagaikan cina kalah judi, dan korek buntut haha.


Akan tetapi, apabila mereka diberi bunga mangga, haa kau menari berjoget bersilat kegembiraan haha. Comel sungguh.

Lastly, habis. Besok saya balik Matriks, lifeless balik. Maybe long time blog tidak akan diupdate. So, enjoy your eid! Kumpul duit banyak-banyak lepastu belanja saya. To SPM candidates, a very good luck, do your best for trial. And, wish me luck, I have to prepare for PSPM aka final exam. InsyaAllah :)


Bye, assalammualaikum.