Tuesday, August 21

If happy ever after did exist, I'd still be holding you like this.

Hey, assalammmualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh.

The time is 4.30 a.m. *bunyi suara robot dekat phone nokia* but I cannot sleep. Mengapakah? Kenapakah? Adakah ini disebabkan cinta sekali lagi? Mungkin kali ini ya, disebabkan cinta. Sebenarnya apa tu cinta? Mungkin cinta itu melibatkan sayang, rindu dan cinta. Rinduku umpama ombak yang tidak berhenti, kasihmu bagai pantai yang setia menanti. Okay yang ni saya tiru ayat Ombak Rindu. Muehehe.

I've wasted my nights, you turned out the lights, now I'm paralyzed still stuck in that time, when we called it love even the sunset in paradise.

Kenal tak siapa tu? Ehem ehem, I mean yang lelaki tu. Tak kenal? K good takyah kenal muahaha. I don't know what to say, but I just love him, so much. Even kenkadang tu dia menyakitkan hati sampai rasa nak je lempang dia, *terlalu jujur* tapi tak sampai hati nak lempang tapi kadang-kadang lempang jugak ahaha. Hm, biasalah adat bercinta, mesti ada masa sweet, ada masa gaduh, ada masa rindu, ada masa tak contact -,- 

Alhamdulillah, dah lapan bulan. Eh jap, lapan bulan ni bukan untuk bayi dikandungan ye, lapan bulan ni masa kami berdua. Jangan fikir bebukan eh, baling tembikai kang baru tahu. Sebenarnya kalau ikut tarikh betul-betul baru tujuh bulan 22hari. Tapi ini ikut dia, nak sangat ikut bulan, so terus jadi lapan bulan. Haa kan nampak lama sikit haha. 


Muahaha, saya taktahu kenapa saya suka sangat gambar ni even muka masing-masing dah macam hape. Ehem ehem, sweet tak? *lap air mata* Haa selalunya letak bunga dekat tepi telinga, ni letak bunga dekat tudung, pun boleh haha -,- Okay dah cukup, nak melebih boleh, tapi kalau melebih-lebih memang kena sepak kang. 

Hm, sebenarnyakan, kenkadang tu saya rasa I'm too selfish. Sebab saya cuma nak dia sayangkan saya seorang, cuma saya seorang je, nak dia rindukan saya je, sentiasa fikirkan saya, and kalau boleh saya nak saya seorang je yang boleh memiliki dia dan hati dia. K dah kenapa pepagi ni jiwang kemain kalah ombak rindu ni *tutup muka*

K dah dah, malu ni. Akhir kata, habis. Assalammualaikum, bye.