Sunday, February 27

We’re the perfect two


Readers ,

Post kali ni saya nak cerita pasal kami . Hari Sabtu hari tu kan kann , Suryy datang melawat saya . Sumpah terharu . Ye la , saya ni kan pesakit . Budak tangan patah kan . Haha , dan yang paling best , Suryy bawa kek untuk saya . Dia jalan ke rumah saya sambil pegang kotak kek , Ya Allah terharu nyah !

Datang je terus pergi makan kat Mcd . Tangan patah pon still lagi pergi merayau . Haish bukan merayau la , pergi makan je dekat Mcd Melaka Mall tu . Lepas tu balik lah . Mana boleh lama lama . segan noks ~

Balik rumah masing masing dah kenyang . Suryy nak sangat tengok cerita Khurafat . So kitorang tengok sama sama dekat Astro First tu . Time tengok cerita tu , tak rasa seram lansung . Sebab ? Sebab Suryy ni dah mula buat perangai ke-budak-an aka ke-gedik-an dia tu . Nak tengok pon tak tenteram .

Tengah tengok cerita Khurafat tu , elok elok part tu seram jadi lawak . Ni semua kerja Suryy . And tak boleh belah , ada ke part Johan angkat mayat Ana time dalam hutan tu pon boleh jadi scene lawak . Suppose seram la kan . Mana tak nye , tengah kusyuk tengok , tiba tiba dengar suara minah tu " Ciom la mayat tu ! Kan ada bau kapur BERUS ! " Okay kapur barus dah ditukar kepada kapur berus . Siapa ajar ? -__-

Then sambil tengok cerita tu , mulakan lah sesi memotong kek , suap menyuap . Makan dah kenyang kenyang teramat kenyang . Then sambung balik tengok cerita tu , saya adalah terkejut terkejut tengok cerita tu tapi Suryy gelak je kerja dia . Baru nak feel tengok cerita tu tapi tak dapat . Ini semua gara gara Suryy yang buat aksi kat depan tv tu .

Time tu , kaka saya dah balik lepas maghrib . So Suryy lah yang temankan saya sampai lah parents saya balik dari Batu Pahat . Boleh lagi main make-up make-up walaupun tangan patah . Memang lah sebab Suryy yang buatkan . Alaa bukannya make-up over over tapi pakai eye liner je .

Then amek gambar sama sama . Time tu , Suryy asyik TERlanggar je tangan saya ni . Sebaik ada simen , so tak rasa apa apa la . Haha , then lagi satu kerja Suryy ni dok menconteng je tangan saya . Dekat simen tu penuh dah dengan marker merah . Nama dia , nama saya , nama Elter semua dia tulis . Tulis sebesar besar alam pula tu :)


Okay lah , penat dah saya menaip walaupun tak berapa nak panjang . Ngehngehngeh . Kepada Suryy , terima kasih sebab beli kek yang terbang jauh dari Italy tu , Italy Bakery . Bhaha , dan terima kasih sebab telah menceriakan hari bukan hari je tapi hidup saya . Tiba tiba teringat pulak tima kita tadika suka buli orang then sampai sekarang kita rapat kan . Sayang sangat kat Suryy ni .


 Ni lah kek yang dia belikan , hee siap ada " Semoga Cepat Sembuh " lagi . Whoot whoot ~

P/s : Suryy , your the one for me and I’m the one for you . I Love you :)