Wednesday, February 23

Pengaruh Televisyen


Hey ,

Kali ni saya nak buat post pasal ni pulak . Haha , saya gerenti mesti korang dah tengok kan cerita ni ? " Hantu Kak Limah Balik Rumah " haha , cerita ni lawak gila lah . Sampai pergi beli dekat Astro First then tengok hari hari . HAHA . First saya tak berapa minat nak tengok cerita ni , sebab tengok macam cerita apa je --'

Tapi , masa kawan kawan saya datang melawat , si Sue-li ni pergi bawak cd ni . Apalagi kan , pasang la . Haa amek kau ! Tergelak gelak semua macam orang gila . Tapi saya tak dapat nak concentrate betul betul sebab si Sue-li ni duduk belakang saya then cuma dengar suara dia je gelak . Gelak dah la kuat gila -.-


Bhahaha , lawak la dia tu . Suka sangat nyanyi lagu yang macam tu . Tak bole belah . Nyanyi nyanyi sekali kena langgar . Habis kek dia tercampak . Paling ta bole belah ,  pakai kerusi roda tapi bila time takut , boleh pulak bangun lari sambil tolak kerusi roda dia yang ada " Hak Kerajaan Malaysia " and siap ada bulu bulu harimau bintang lagi kat kerusi roda dia . Haha .

" Kita bako je rumah Kak  Limah tu , kita bako ! kita bako ! "

" Hei kita datang sini na bako rumah dia bukan na buat poco poco ! "

Haha , lawak gila muka dia . Suka part ni . Pandai Kak Limah ni nyanyi lagu " enjet enjet semut siapa sakit naik atas " Adoi pecah perut la . 

" Kak Limah oi , nak tumpang balik ke ? Saya baru balik dari pekan ni . Kak Limah oi ~ Ala dalam kampung ta payah pakai helmet le ~ Kak Limah oh Kak Limah ~ "


Part ni bila saya tengok mesti tergelak gila gila . Tak boleh belah muka Awie nyanyi lagu " Cinta Kristal " Hahaha , comel je muka  dia . Hee comel ke ? --'

" Kasih dan rinduku terus memancooorrrr terus membaraaa "

Hahhaha , okay enough . Penat saya gelak dah ni . Nanti nak tengok balik cerita ni . Kepada yang belum tengok tu , pergi la tengok ye . HAHA .

" Amboiiii panjangnyaa kopek "


p/s : Soley soley soleley ~