Wednesday, January 25

I'm No Superman

Real eyes realize real lies. Think it twice.

I've learn the hard way to never let it get that far. Haha, sebenarnya saya kebosanan. Saya rasa seperti tidak bernafas dan apabila bernafas saya terasa seperti bernafas di dalam air yang sangat kotor dan mempunyai nilai BOD yang tinggi. Kcukups merepek je.

Teringat sekolah, terasa rindu. Teringat pakwe, lagi lah terasa rindu macam nak pengsan. Bila teringat result SPM, terasa macam betul - betul nyawa di hujung kepala. Hish, takut betul ah. Berapa lah A yang saya dapat nanti. Entah ada ke tak, hish. Dah shut up, jangan cakap pape. Sekarang ni, yang saya sangat takpuas hati kenapa ada orang kata result keluar bulan 2? Kenapa? Mengapa? 

Lepastu, yang paling saya rasa berat hati kalah berat lori bawak lembu bila saya kena pergi Plkn. Hish, kenapalah. Time dapat tu terjerit, suka dapat pergi. Bila masa makin dekat, makin taknak pulak pergi. Semua kata best, tapi still taknak. Hish, masalah betul.


P/s : Saya rindu nak shopping, kbye.