Saturday, December 8

Just gonna stand there.

Hi, assalammualaikum warahmatullahhi wabarakatuh.




Past, is the past. Apa yang dah jadi tu, jadi. Kita kena terima seadanya. Walaupun ia sangat menyakitkan kita, inshaa Allah, suatu hari nanti Allah akan memberi sesuatu yang kita tak duga. 



*krik krik krik krik* 



Hai, pejam celik pejam celik dah dua minggu saya dekat Matriks untuk sem dua ni. Haa jengjengjengggg *muka bangga* Tapi, kerja dia still the same. Baru masuk dah kena fikir pasal projek, pasal itu, pasal ini. Sehari tanpa kerja ibarat salji turun di Malaysia. Haa nampak betapa benda ni tak pernah berlaku. Maksudnya tak pernah sehari takde kerja. Faham tak? Haa. Apa boleh buat, tahi kambing bulat-bulat. 


Korang nak tahu tak, meh sini cepat. Duduk rapat-rapat sikit, mari mari lai lai! Haa, sem dua ni kan kan kan saya ada subject Ko-K. Muahahaha k eksaited you know sebab mengharapkan aktiviti Ko-K dapat senamrobik. Dekat sini, seramrobik dia best gila kau tahu, ada pertandingan, dah macam buat break dance pun ada haa. 

Lepastu, apa yang diimpikan, akhirnya dapat. Hekyahhhhh *dancing* Satu class eksaited sebab dapat joget-joget. Balik bilik tak menyempat letak barang terus bagitahu roommate dapat senamrobik. Haa nampak tak ke-eksaited-an saya dekat situ? Well, saya kan penari terbaik. Haa kelas kau maria. lol.

Minggu depannya tu, tetibe lecturer yang ajar senamrobik tu tukar. Elok dah dapat senamrobik, habis seramrobek jadinya. Elok dapat main joget-joget, dah takde dah. Sungguh dengki mereka terhadap saya. Hm, lecturer masuk je terus cakap 

"Saya akan mengajar kamu Kelab dan Persatuan. Kamu akan bermain SQUASH" 

Whatttt! Squash? Haa saya hebat bermain squash you know. Hebat sampai seumur hidup saya tak pernah pegang bola dia ke apa ke semua tak pernah. Hm, apa boleh buat, sekali lagi, tahi kambing bulat-bulat. Terima je lah squash tu. Nanti mana tahu boleh gantikan Nicol David. Tolong lempang saya. 


Tak sabar nak tunggu 31 Disember ni. Hikhik ♥