Thursday, November 10

Last of Our Memories



I want nobody nobody but you :)

Johan Pertandingan Gamelan dan Caklempong Peringkat Negeri Melaka

Gamelan - Perang Manggung
Caklempong - Mudek Arau
Kontemporari - Nobody by Wondergirls

Thanks to God , the best ever year . Sedih , kejap je dah habis sekolah . Takpuas lagi nak enjoy . Nak gelak sana - sini dengan kawan - kawan , dengan cikgu . Main kejar - kejar lagi , gelak sana - sini . Minggu depan dah SPM . Dan saya nak berterima kasih sangat dekat Mama Otin dan Cikgu Rafeah sebab selama ni sudi mengajar saya . Halalkan segala ilmu cikgu yee , dan terima kasih juga hadiahkan jam Polo tu . Rasa taksanggup nak pakai , rasa nak simpan je hehe :"> Terharu , terima kasih cikgu . Doakan kejayaan saya untuk SPM ni ye . Jam tu , saya anggap sebagai hadiah birthday saya juga muehehe :"D Kata birthday , 12 Nov ni saya dah genap 17 tahun . Besar dah anak mama kan :D Mama , doakan kejayaan Nana ye . I'll try my best :)


I'll never and ever forget you . Aigo Mama Otin taknak pandang belakang , cikgu Rafeah dah macam model dah haha :D



P/s : Kita jumpa lepas 30 Nov ye , bye !