Friday, September 23

In Our Never-Ending Story


I am writing the story that will never end in my heart - B2ST

Hey , saya dah habis trial , thoho :D Seronok habis babe , haha . Rasa lega sikit , naik gila saya duduk kat dalam dewan tu , nak toleh sebelah pun takut , haha . Orang sebelah saya punya lah careful habis , tutup setutup - tutupnya jawapan dia , haha . Bagus , dia fully protect jawapan dia takut kena tiru , haha , debak debak ! #maksud debak ; Hebat . Dan semalam , saya dah habis exam , last paper addmath lepas tu oh goshh mannn i'm free :D Tunggu SPM pulak T__T

Eh u ols , besok bingbang semua bagai nak datang Malaysia , ada Korean Wave Concert . Hm , untunglah siapa dapat pergi kan ?! Untunglah untunglah ! Lepas tengok diorang yang comel - comel belaka tu korang pergi terjun bangunan sebab jangan cerita kenangan best pergi sana . #emosi sensorang , kbye .  Tiket paling cikai hanyalah RM138 . Debak lagi sekali , tu pun entah mana tercampak kan , haha kesian u ols . Sebenarnya jeles . Takpe Byha , Farahin , tunggu concert Suju kita serang !


Untuk Byha dengan Farahin , tengok ni puas - puas ye :'D Takpe , bulan 11 2PM datang , laki kita Farahin , Teacyeon . Prr kenapa mesti bulan 11 ?! Time tu saya tengah SPM prr sedih :'(



Takpe , takpe . Suju menanti tahun depan :'D Beloved Siwon , iloveyou thehe . Nanti kalau pergi , kita laksanakan angan - angan terpendam yang kita selalu berangan tu eh wahai Byha wahai Farahin :D Lagi - lagi , laki saya ni berlakon cerita baru :D Korang takyah tengok , biar saya sorang je tengok , thehe .


P/s : It's no use crying over the split milk because every cloud has silver lightning :')